Lions HC Norr - Kungälvs IK Norr
Lerums BK Röd - Kungälvs IK
Kungälvs IK1 - Stenungsund HF1
Härryda HC - Kungälvs IK
Kungälvs IK - Munkedals BK
Kungälvs IK Norr - Lions HC Norr
Kungälvs IK - Lions HC Strömstad
Lions HC - Kungälvs IK
Frölunda HC norr - Kungälvs IK Norr
Kungälvs IK - Härryda HC Blå
Hemmamatch. Mer info kommer dagarna innan ang uppgifter.
Kungälvs IK - Frölunda HC
Kungälvs IK Norr - Rönnängs IK Norr
Starttid gäller istid i Lysekil. Spelschema, samlingstider och mer info kommer under veckan.
Stenungsund HF - Kungälvs IK
Spelschema kommer senare.
https://www.cuponline.se/start.aspx?cupid=37936
Spelschema kommer senare.
Mer info kommer
Spelschema kommer senare.
Vi ersätter Lysekil som lämnat återbud
Falkenbergs HK - Kungälvs IK
Kungälvs IK - Rönnängs IK
Rönnängs IK - Kungälvs IK
Bäcken HC - Kungälvs IK
Kungälvs IK Norr - Lerums BK Norr
Kungälvs IK - Lerums BK
Kungälvs IK Vit - Lerums BK Vit
Hisingens IK Norr - Kungälvs IK Norr
Stenungsund HF Norr - Kungälvs IK Norr
Skärgårdens SK - Kungälvs IK
Kungälvs IK - Härryda HC Gul
Frölunda HC DamJ - Kungälvs IK Vit
Munkedals BK - Kungälvs IK
Hej!
Den 24 nov är det dags för gruppspelet i GP Pucken. Vi är arrangörer och kommer därmed att stå för servering av mat samt att vi har möjlighet att ordna lotterier, matförsäljning och puckregn mm.
Catrin kommer sammankalla några arbetsgrupper för detta och man får gärna svara i kommentarerna vad man kan tänka sig utföra för uppgifter.
Då detta är likställt som en hemma cup är det viktigt att vi alla hjälps åt då pengarna går till vår lagkassa.
Team13 spelar med 2 lagenheter så om många tackar ja kommer vi behöva rulla runt en del på spelarna mellan matcherna.
Uddevalla HC - Kungälvs IK
Hej
Vi har anmält 3-4 lag för spel i 3-dagars cupen Nordic Youth Trophy 3-5 jan, som vanligt står lagkassan för lagavgift och ledare, spelaravgift står man själv för.
all nödvändig info från arrangören bifogas nedan, kallelsen svaras på senast 30/9.
"EXEMPEL PÅ SPELFORMAT
U11-klassen spelas i enlighet med Svenska Ishockeyförbundets Hemmaplansmodell vilket innebär spel 3-mot-3 + målvakt på 1/4 yta av isen. Varje lag som anmäls är som utgångspunkt tänkt att bilda två stycken smålag med rekommendationen om 6–9 utespelare + 1 målvakt i varje. Dessa smålag följer varandra i spelschemat och spelar samtidigt mot ett annat lags smålag i varsin zon. Varje matchtillfälle omfattar 2x15 minuters matchspel. I pausen byter bortalagets smålag zon så att smålagen ställs mot nya motståndare.
Vid önskemål om att anmäla ett udda antal smålag (1, 3, ...)
I de fall en förening anmäler att udda antal smålag paras dessa ihop med en annan förenings smålag i spelschemat för att skapa jämna smålagspar. Ange därför antal smålag i anmälan, tack!
Alla-möter-alla (fre–lör): Lagen fördelas i 5- eller 6-lagsgrupper på olika orter runtom i Värmland. På respektive ort spelas matcher under fredag och lördag, där alla möter alla (totalt fyra eller fem matcher per lag).
Nya motståndare och matcher (sön): Lagen omfördelas på söndagen, där några lag får byta spelort, i syfte att alla ska få möta så många nya lag som möjligt. Lagen spelar ytterligare två matcher vardera.
Preliminära spelorter: Arvika, Filipstad, Grums, Karlskoga, Kil, Kristinehamn och Säffle.
OBS! Spelformatet är flexibelt och kan komma att förändras beroende på antal lag i cupen.
INFORMATION OM ANMÄLAN
Anmälningsavgift per lag: 5 000 SEK (för upp till 2 smålag)
1 smålag = 1 lag = 1 anmälningsavgift
2 smålag = 1 lag = 1 anmälningsavgift
3 smålag = 2 lag = 2 anmälningsavgifter
4 smålag = 2 lag = 2 anmälningsavgifter
5 smålag = 3 lag = 3 anmälningsavgifter
osv.
Deltagaravgift:
- spelare: 1 000 SEK
- ledare: 500 SEK
Inkl. boende på hårt underlag, skolsal eller liknande.
Mer information om möjligheter till uppgraderat boende (hotell, vandrarhem etc.) kommer.
Måltider som ingår: 2 frukost (lördag och söndag), 2 lunch (lördag och söndag), 3 middag (fredag, lördag och söndag), 2 kvällsmål (fredag och lördag) samt mellanmål i form av frukt.
Sista anmälningsdag: 25 november 2024.
BETALNINGSINFORMATION
Vi erbjuder betalning via Swish, kort eller Klarna.
VIKTIGA DATUM & ÖVRIG INFORMATION
När anmälan är färdigställd får angiven kontaktperson ett mail från The Nordic Season om att vi tagit emot er anmälan - det kan hamna i skräpposten, så håll gärna koll där. Vi har som mål att behandla er anmälan inom 14 dagar från att den kommit in.
Om och när anmälan godkänts får angiven kontaktperson ett nytt bekräftelsemail från The Nordic Season samt ett mail med information om viktiga datum inför turneringen.
Via lagkontot ska ni senast fredagen den 6 december ha bokat deltagaravgifter för spelare och ledare (= angivit antal spelare och ledare). Här kan ni också lägga till personer som önskar specialkost. Vänligen specificera allergi/specialkost via "ytterligare önskemål".
Ni skall också registrera era spelare (namn, tröjnummer & födelsedatum) och ledare (namn, mailadress & telefonnummer) senast fredagen den 13 december.
Anmälningsvillkor
Anmälningsavgift om 5 000 SEK betalas vid anmälan (betalningsfrist om 14 dagar).
- Vid eventuell avanmälan mer än åtta (8) veckor innan turneringens startdatum - före 8 november 2024 - återbetalas 100% av anmälningsavgiften.
- Vid eventuell avanmälan mellan fyra till åtta (4–8) veckor innan turneringens startdatum - från 8 november till 5 december 2024 - tas en administrationsavgift om 500 SEK ut. Resterande del av anmälningsavgiften återbetalas.
- Vid eventuell avanmälan mellan två till fyra (2–4) veckor innan turneringens startdatum - från 6 december till 19 december - återbetalas 50% av anmälningsavgiften.
- Vid eventuell avanmälan senare än två (2) veckor innan turneringens startdatum - från den 20 december - återbetalas anmälningsavgiften ej.
Deltagaravgifter betalas i samband med bokning av dessa (betalningsfrist om 14 dagar) - eller senast 20 december 2024.
- Vid eventuell avanmälan återbetalas deltagaravgifterna.
I U11-klassen skall spelarna vara födda 2014 eller senare."
• Lördag 27/9 kl. 09.45
• Fritidsgården under ishallen (entré nedanför ishallen)
Lördag 27/9
• 11.00–12.30
• 14.30–15.30
• 18.00–19.30
Söndag 28/9
• 10.00–11.30
• 13.30–15.00
Föräldrar är välkomna att titta på ispassen. När vi inte är på isen fokuserar vi på teambuilding och gemenskap i laget.
• Lördag: hjälp gärna till att fixa sovplatser medan ledarna går med barnen till ishallen.
• Söndag 12.30: hjälp att städa ur lokalen.
- Barnen packar ihop sina saker själva.
- Tiden kan ev. ändras beroende på besiktning.
• Colle ansvarar för maten hela helgen.
• Skicka gärna med lite extra mellanmål som ert barn tycker om.
• Madrass/liggunderlag
• Täcke & kudde
• Sovkläder
• Tandborste/hygienartiklar
• Fyskläder
• Hockeybag (med nyslipade skridskor + utrustning)
• Duschgrejer
• Ombyteskläder
• Söndag kl. 15.00: hämtning efter sista ispasset.
/ Ledarna